Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Ds. inwestycji

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Janowie Lubelskim
Data ogłoszenia
2023-02-06
Termin składania dokumentów
2023-02-16
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe o kierunku: inżynieria środowiska.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o kierunku: inżynieria środowiska,
b) staż pracy zawodowej minimum 5 lat,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:
a) dobra znajomość obsługi komputera, programów komputerowych do projektowania 
i kosztorysowania, pakietu Microsoft Office, w tym Excel, Word,
b) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, wysoka kultura osobista, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, bezstronność, dyspozycyjność,
c) znajomość ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, prawo Unii Europejskiej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych.

Zakres obowiązków

1) przygotowywanie części merytorycznej i harmonogramów rzeczowo-finansowych do wniosków o dofinansowanie zadań ze źródeł zagranicznych i krajowych,
2) przygotowywanie, realizacja i rozliczanie projektów inwestycyjnych ze środków zagranicznych i krajowych,
3) opracowywanie opinii, przeglądów budynków, szacunku kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych przygotowywanych i realizowanych przez inne Referaty Urzędu oraz jednostki organizacyjne Gminy,
4) współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego, administracją rządową oraz innymi instytucjami branżowymi w zakresie realizacji inwestycji,
5) tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu,
6) aktualizacja, koordynowanie i monitorowanie realizacji „planu gospodarki niskoemisyjnej”,
7) opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie,
8) opiniowanie planów termomodernizacyjnych,
9) uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach gminnych oraz udział w odbiorach tych robót,
10) podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym,
11) prowadzenie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,
12) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.

Wymagane dokumenty

a) cv, 
b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 
do ogłoszenia),
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje,
d) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
e) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
g) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia)
h) kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami niezbędnymi i dodatkowymi (np. potwierdzające staż pracy, dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór - załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

Warunki pracy

1) wymiar czasu pracy: ½ etatu,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim w styczniu 2023 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 59, w sekretariacie, pokój nr 23, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim” lub przesłać na adres: Urząd Miejski ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski  w terminie do dnia 16 lutego 2023 roku. 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie, oferty nie spełniające wymogów formalnych oraz przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.

Uwagi

Złożonych dokumentów Urząd Miejski w Janowie Lubelskim nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone 1 miesiąc po zakończeniu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Jana Zamoyskiego 59.
Konkurs na stanowisko: „ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim” dla osób zakwalifikowanych, przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Janowa Lubelskiego. 
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, indywidualnie – drogą telefoniczną.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Miejski w Janowie Lubelskim, reprezentowany przez Burmistrza Janowa Lubelskiego z siedzibą w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – osobiście w Urzędzie Miejskim, za pośrednictwem poczty lub mailowo na adres e-mail: iod@janowlubelski.pl,
- dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
- podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się w załączniku nr 4


Wybrany kandydat
Podkański Edward

Uzasadnienie wyboru
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim, wybrany został na w/w stanowisko Pan Edward Podkański, który spełnił wymagania do zatrudnienia określone w ogłoszeniu o naborze, co stwierdzono na podstawie przedłożonych dokumentów aplikacyjnych. Konkurs przeprowadzony został przez Komisję kwalifikacyjną powołaną do przeprowadzenia naboru w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną. Ocenie podlegały: kwalifikacje i wiedza związana z przyszłymi obowiązkami oraz predyspozycje do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku. W/w osoba spełniła wymagania i oczekiwania związane z oferowanym stanowiskiem.
Podkański Edward

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariola Kołtyś
Dodano do BIP dnia 06-02-2023 23:01:02