Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

„Mł. referent ds. gospodarki komunalnej i odpadami” w Referacie Ochrony Środowiska i Logistyki

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Janowie Lubelskim Jana Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2020-02-18
Termin składania dokumentów
2020-03-02
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia.

Wymagania związane ze stanowiskiem

 

 

 

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia,
b) staż pracy zawodowej co najmniej 1 rok,
c) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, o ochronie zwierząt, o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, o ochronie przyrody, prawo łowieckie,
d) obywatelstwo polskie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
g) nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:
a) wskazane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
b) dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
c) predyspozycje osobowościowe (zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres, dokładność, dyspozycyjność).

 

 

 

Zakres obowiązków

 

 

 

1) kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Janów Lubelski,
2) kontrolowanie przestrzegania regulaminu czystości i porządku na terenie miasta i gminy,
3) kontrolowanie gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
4) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
5) podejmowanie przedsięwzięć na rzecz produkcji zwierzęcej i ochrony zwierząt oraz współdziałanie ze służbami weterynaryjnymi,
6) przyjmowanie zawiadomień o objawach chorób u zwierząt żyjących wolno,
7) sporządzanie projektów decyzji o czasowym odebraniu zwierzęcia właścicielowi,
8) prowadzenie zadań określonych w ustawie o ochronie zwierząt w zakresie utrzymania zwierząt domowych, w tym wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów rasy uznanej za agresywną,
9) współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie zachorowań i zgonów zwierząt na choroby zakaźne i znakowanie obszarów dotkniętych lub narażonych chorobą zakaźną zwierząt,
10) organizacja ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie,
11) współpraca z dzierżawcami obwodów łowieckich,
12) ewidencja i kontrola przydomowych oczyszczalni ścieków,
13) ewidencja i kontrola zbiorników bezodpływowych,
14) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie przyrody w zakresie wyrażenia lub niewyrażenia zgody na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości, naliczanie opłat za ich usunięcie oraz przyjmowanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i krzewów,
15) naliczanie kar za zniszczenie zieleni, drzew i krzewów,
16) prowadzenie rejestru informacji o prowadzonych ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko,
17) realizacja zadań dotyczących zwalczania klęsk żywiołowych w rolnictwie, szacowanie szkód powstałych w uprawach rolnych z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, sporządzanie protokołów i obliczanie strat,
18) prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
19) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.

 

 

 

Wymagane dokumenty

 

 

 

a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia)
b) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
c) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
d) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
e) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
f) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia)
g) kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami niezbędnymi i dodatkowymi (np. potwierdzające staż pracy, dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór - załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

 

 

 

Warunki pracy

 

 

 

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim.

 

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim w styczniu 2020 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.

 

 

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 59, w sekretariacie, pokój nr 23, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze mł. referenta ds. gospodarki komunalnej i odpadami w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim” lub przesłać na adres: Urząd Miejski ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski  w terminie do dnia 2 marca 2020 roku.

Uwagi

 

 

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymogów formalnych, po zakończonym naborze będzie można odebrać w tut. Urzędzie w dziale Kadr, I piętro pok. 20, w ciągu 2 tygodni po zakończeniu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Jana Zamoyskiego 59.

Konkurs na stanowisko: „mł. referenta ds. gospodarki komunalnej i odpadami w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim” dla osób zakwalifikowanych, przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Janowa Lubelskiego.

W dniu 4  marca 2020 roku o godz. 9:00 odbędzie się pisemny sprawdzian w sali nr 1 (parter).
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu powiadomieni zostaną w dniu 4  marca 2020 r.

Jednocześnie informuję, że na pisemny sprawdzian należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:

  • administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Miejski w Janowie Lubelskim, reprezentowany przez Burmistrza Janowa Lubelskiego z siedzibą w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski,
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – osobiście w Urzędzie Miejskim, za pośrednictwem poczty lub mailowo na adres e-mail: iod@janowlubelski.pl
  • dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
  • w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  • ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
  • podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,
  • odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,

Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się w załączniku nr 4

Janów Lubelski 18.02.2020 r.

 

 

 


Wybrany kandydat
Wybrański Kamil

Uzasadnienie wyboru
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze mł. referenta ds. gospodarki komunalnej i odpadami w Referacie Ochrony Środowiska i Logistyki w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim, wybrany został na w/w stanowisko Pan Kamil Wybrański, który spełnił wymagania do zatrudnienia określone w ogłoszeniu o naborze, co stwierdzono na podstawie przedłożonych dokumentów aplikacyjnych. Konkurs przeprowadzony został przez Komisję kwalifikacyjną powołaną do przeprowadzenia naboru w oparciu o test i rozmowę kwalifikacyjną.
Teper Bartłomiej

Wybrański Kamil

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariola Kołtyś
Dodano do BIP dnia 18-02-2020 13:35:53