„Specjalista ds. inwestycji” w Referacie Planowania i Realizacji Inwestycji
Wykształcenie wyższe o kierunku: inżynieria środowiska.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe o kierunku: inżynieria środowiska,
c) doświadczenie w realizacji inwestycji ze środków Unii Europejskiej i krajowych udokumentowane referencjami,
d) staż pracy zawodowej minimum 3 lata,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
a) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów komputerowych typu Norma PRO, pakietu Microsoft Office, w tym Excel, Word,
b) doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych,
c) umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej,
d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
e) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
f) predyspozycje osobowościowe (zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres, dokładność, dyspozycyjność),
g) znajomość ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, prawo Unii Europejskiej, ustawa o samorządzie gminnym.
1) Przygotowywanie, realizacja i rozliczenie projektów inwestycyjnych ze środków Unii Europejskiej i krajowych, m.in.:
a) przygotowywanie dokumentacji o pozyskiwanie środków z funduszy unijnych i krajowych,
b) opracowywanie zakresów rzeczowych i finansowych dla poszczególnych inwestycji,
c) przygotowywanie realizacji inwestycji gminnych ze środków Unii Europejskiej i krajowych,
d) nadzorowanie przebiegu robót inwestycyjnych pod kątem realizacji umów z wykonawcami, rozliczeń z przyznanych środków oraz zgodności z dokumentacją techniczną oraz wymogami prawa,
e) udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji,
f) uczestnictwo w odbiorach i rozliczeniach końcowych inwestycji,
g) przygotowywanie części merytorycznej i harmonogramów rzeczowo-finansowych do wniosków o dofinansowanie zadań ze źródeł pozabudżetowych,
2) sporządzanie dokumentacji przetargowych,
3) udział w pracach komisji przetargowej,
4) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań.
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
f) kserokopia dowodu osobistego,
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim w marcu 2018 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.
Termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 59, w sekretariacie, pokój nr 23, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim”, w terminie do dnia 7 maja 2018 roku do godziny 11.00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn.zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn.zm.)”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zakwalifikowane, po zakończonym naborze będzie można odebrać w tut. Urzędzie w dziale Kadr, I piętro pok. 20, w ciągu 2 tygodni po zakończeniu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Jana Zamoyskiego 59
Konkurs na stanowisko: „specjalisty ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim” dla osób zakwalifikowanych, przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Janowa Lubelskiego.
W dniu 9 maja 2018 roku o godz. 9.00 odbędzie się pisemny sprawdzian w sali nr 1 (parter).
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu powiadomieni zostaną telefonicznie.
Dodano do BIP dnia 23-04-2018 09:13:11