„Młodszy referent ds. nieruchomości” w Referacie Architektury i Nieruchomości
Wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja, prawo, administracja, planowanie przestrzenne, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, architektura, budownictwo.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja, prawo, administracja, planowanie przestrzenne, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, architektura, budownictwo,
c) staż pracy zawodowej minimum 1 rok,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność posługiwania się mapami geodezyjnymi,
b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakietu Microsoft Office, w tym Excel, Word,
c) znajomość programów specjalistycznych: QGIS, CAD, EWMAPA,
d) predyspozycje osobowościowe (zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres, dokładność, dyspozycyjność),
e) znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kpa.
1) gospodarowanie zasobami nieruchomości, w tym:
a) ewidencjonowanie nieruchomości wchodzących do gminnych zasobów nieruchomości,
b) zapewnienie wycen tych nieruchomości,
c) sporządzanie planów wykorzystania zasobów gminnych,
2) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą:
a) lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
b) nieruchomości gminnych,
c) prawa użytkowania wieczystego na własność,
3) organizowanie i przeprowadzanie przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,
4) tworzenie gminnych zasobów nieruchomości poprzez nabywanie nieruchomości, w tym:
a) kompletowanie niezbędnych dokumentów do nabycia gruntów,
b) wykup tych gruntów aktami notarialnymi,
c) składanie wniosków o wywłaszczenie nieruchomości,
d) komunalizacja nieruchomości,
e) regulacja stanów prawnych nieruchomości gminnych (komunalizacja, ujawnianie praw własności w księgach wieczystych),
5) zamiana nieruchomości gruntowych,
6) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu,
7) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
8) prowadzenie spraw z zakresu oddawania gruntów w użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, użytkowanie, dzierżawę gruntów, użyczenie,
9) ustalanie i aktualizowanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, użytkowania, dzierżawy gruntów i zajęcia nieruchomości,
10) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat adiacenckich i planistycznych,
11) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem nieruchomości na działki budowlane,
12) prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych,
13) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych dotyczących gospodarki nieruchomościami,
14) prowadzenie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,
15) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
f) kserokopia dowodu osobistego,
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim w lipcu 2017 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 59, w sekretariacie, pokój nr 23, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta ds. nieruchomości w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim”, w terminie do dnia 14 sierpnia 2017 roku do godziny 11.00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn.zm.)”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zakwalifikowane, po zakończonym naborze będzie można odebrać w tut. Urzędzie w dziale Kadr, I piętro pok. 16, w ciągu 2 tygodni po zakończeniu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Jana Zamoyskiego 59
Konkurs na stanowisko: „młodszego referenta ds. nieruchomości w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim” dla osób zakwalifikowanych, przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Janowa Lubelskiego.
W dniu 17 sierpnia 2017 roku o godz. 9.00 odbędzie się pisemny sprawdzian w sali nr 1 (parter).
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu powiadomieni zostaną telefonicznie.
Dodano do BIP dnia 03-08-2017 10:43:05