Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

„Młodszy referent ds. nieruchomości” w Referacie Architektury i Nieruchomości

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Janowie Lubelskim Jana Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2017-08-03
Termin składania dokumentów
2017-08-14
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja, prawo, administracja, planowanie przestrzenne, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, architektura, budownictwo.

Wymagania związane ze stanowiskiem

 1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja, prawo, administracja, planowanie przestrzenne, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, architektura, budownictwo,
c) staż pracy zawodowej minimum 1 rok,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność posługiwania się mapami geodezyjnymi,
b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakietu Microsoft Office, w tym Excel, Word,
c) znajomość programów specjalistycznych: QGIS, CAD, EWMAPA,
d) predyspozycje osobowościowe (zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres, dokładność, dyspozycyjność),
e) znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kpa.

Zakres obowiązków

 1) gospodarowanie zasobami nieruchomości, w tym:
a) ewidencjonowanie nieruchomości wchodzących do gminnych zasobów nieruchomości,
b) zapewnienie wycen tych nieruchomości,
c) sporządzanie planów wykorzystania zasobów gminnych,
2) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą:
a) lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
b) nieruchomości gminnych,
c) prawa użytkowania wieczystego na własność,
3) organizowanie i przeprowadzanie przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,
4) tworzenie gminnych zasobów nieruchomości poprzez nabywanie nieruchomości,  w tym:
a) kompletowanie niezbędnych dokumentów do nabycia gruntów,
b) wykup tych gruntów aktami notarialnymi,
c) składanie wniosków o wywłaszczenie nieruchomości,
d) komunalizacja nieruchomości,
e) regulacja stanów prawnych nieruchomości gminnych (komunalizacja, ujawnianie praw własności w księgach wieczystych),
5) zamiana nieruchomości gruntowych,
6) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu,
7) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
8) prowadzenie spraw z zakresu oddawania gruntów w użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, użytkowanie, dzierżawę gruntów, użyczenie,
9) ustalanie i aktualizowanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, użytkowania, dzierżawy gruntów i zajęcia nieruchomości,
10) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat adiacenckich i planistycznych,
11) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem nieruchomości na działki budowlane,
12) prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych,
13) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych dotyczących gospodarki nieruchomościami,
14) prowadzenie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,
15) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.

Wymagane dokumenty

a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
f) kserokopia dowodu osobistego,
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.

Warunki pracy

Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim w lipcu 2017 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 59, w sekretariacie, pokój nr 23, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta ds. nieruchomości w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim”,  w terminie do dnia  14 sierpnia 2017 roku do godziny 11.00.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn.zm.)”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zakwalifikowane, po zakończonym naborze będzie można odebrać w tut. Urzędzie w dziale Kadr, I piętro pok. 16, w ciągu 2 tygodni po zakończeniu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Jana Zamoyskiego 59

Konkurs na stanowisko: „młodszego referenta ds. nieruchomości w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim” dla osób zakwalifikowanych, przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Janowa Lubelskiego.
W dniu 17 sierpnia 2017 roku o godz. 9.00 odbędzie się pisemny sprawdzian w sali nr 1 (parter).
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu powiadomieni zostaną telefonicznie.

Załączniki

Wybrany kandydat
Paleń Marcin
Uwagi
Adres zamieszkania: Janów Lubelski

Uzasadnienie wyboru
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. nieruchomości w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim, który został przeprowadzony na podstawie testu oraz w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną, spośród 2 kandydatów przystępujących do konkursu, został wybrany na w/w stanowisko Pan Marcin Paleń, uzyskując w toku naboru dwuetapowego 69,3 punktów, tj. pierwszy wynik oraz spełniając wymagania niezbędne i wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze. Pan Marcin Paleń ukończył studia na Politechnice Rzeszowskiej na Wydziale Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury uzyskując tytuł magistra inżyniera w specjalności konstrukcje budowlane i inżynierskie. W 2015 r. zdobył uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, natomiast w 2016 r. zdobył uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W swojej dotychczasowej pracy wykorzystywał specjalistyczne programy komputerowe typu: AutoCAD, Autodesk ROBOT Structural Analysis Professional, MathCAD, Norma PRO, Rodos, RM-Win, ArchiCAD. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania wniosków i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 i środków krajowych. Współpracował przy następujących projektach: „Eko-Energetyczny Janów Lubelski etap II”, „Eko-Energetyczny Janów Lubelski etap III”, „Przebudowa i rozbudowa budynku po byłym PKS w Janowie Lubelskim na potrzeby budownictwa socjalnego”, „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Janów Lubelski”, „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Janów Lubelski”, „Przebudowa obiektów sportowych w Janowie Lubelskim”. Pan Marcin Paleń wykazał się znajomością ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kpa. Posiada odpowiednie kwalifikacje do zatrudnienia na w/w stanowisku. W związku z powyższym Komisja Kwalifikacyjna przedstawiła kandydaturę Pana Marcina Palenia kierownikowi jednostki, tj. Burmistrzowi Janowa Lubelskiego celem zatrudnienia na stanowisku młodszego referenta ds. nieruchomości w Referacie Architektury i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim.
Paleń Marcin
Uwagi
Adres zamieszkania: Janów Lubelski

Drzazga Dorota
Uwagi
Adres Zamieszkania: Nowa Osada

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariola Kołtyś
Dodano do BIP dnia 03-08-2017 10:43:05