Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze „referent ds. księgowości budżetowej” w referacie budżetowo-podatkowym
Wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, rachunkowość
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, rachunkowość,
c) wymagany staż pracy: 3 lata,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
a) wskazane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
b) dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych: Excel, Word,
c) umiejętność obsługi programów księgowych,
d) predyspozycje osobowościowe (samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres, dokładność),
e) znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych,
f) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora finansów publicznych.
a/ prowadzenie komputerowej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, w zakresie:
- dochodów i przychodów budżetowych,
- wydatków i rozchodów budżetowych,
- inwestycji,
- Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
b/ prowadzenie wydatków strukturalnych – klasyfikacja, sprawozdawczość,
c/ bieżąca analiza realizacji budżetu gminy oraz opracowywanie propozycji zmian,
d/bieżąca kontrola dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
e/ uzgadnianie sald rozrachunków,
f/ prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczeń finansowych inwestycji, w tym realizowanych z udziałem środków Unii Europejskiej,
g/ sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych i finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h/ prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
i/ przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
f) kserokopia dowodu osobistego,
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim w kwietniu 2016 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 59, w sekretariacie, pokój nr 23, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim”, w terminie do dnia 13 maja 2016 roku do godziny 11.00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.)”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zakwalifikowane, po zakończonym naborze będzie można odebrać w tut. Urzędzie w dziale Kadr, I piętro pok. 16, w ciągu 2 tygodni po zakończeniu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Jana Zamoyskiego 59
Konkurs na stanowisko: „referenta ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Janowie Lubelskim” dla osób zakwalifikowanych, przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Janowa Lubelskiego.
W dniu 16 maja 2016 roku o godz. 9.00 odbędzie się pisemny sprawdzian w sali nr 1 (parter).
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu powiadomieni zostaną telefonicznie.
Dodano do BIP dnia 02-05-2016 11:02:21